Obchodné podmienky

Obchodné podmienky

Obchodné podmienky

Základné ustanovenia


Tieto obchodné podmienky upravujú vzťahy medzi zmluvnými stranami pri uzatvorení kúpnej zmluvy medzi predávajúcim –  "Michalička Consulting s.r.o., Karpatské námestie 7770/10A, 831 06 Bratislava - Rača, IČO: 54298792, IČ DPH: SK2121631556" (ďalej len "predávajúci") a kupujúcim. Predmetom zmluvy je kúpa a predaj tovaru na webovej stránke internetového obchodu predávajúceho, www.waxking.sk (ďalej len "internetová stránka predávajúceho" alebo "web predávajúceho"). 


Orgán dozoru

Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj
Bajkalská 21/A, P. O. BOX č. 5, 820 07  Bratislava   
Odbor výkonu dozoru
ba@soi.sk
tel. č. 02/58 27 21 72, 02/58 27 21 04
fax č. 02/58 27 21 70

1.1. Obchodné podmienky a reklamačné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy. Súčasťou zmluvy sú obchodné a reklamačné podmienky platné v deň uzatvorenia zmluvy.
1.2. Obchodné podmienky sa riadia platnými zákonmi SR.


2. Spôsob uzatvorenia kúpnej zmluvy (objednávanie tovaru)


2.1. Návrh na uzatvorenie kúpnej zmluvy (ďalej len: "objednávka") zasiela kupujúci predávajúcemu vo forme vyplneného objednávkového formulára na internetovej stránke predávajúceho. Zaslaním objednávky kupujúci slobodne a vážne vyjadruje svoj návrh predávajúcemu uzavrieť za podmienok špecifikovaných v obchodných a reklamačných podmienkach predávajúceho kúpnu zmluvu na tovar špecifikovaný v objednávke, a to za cenových, platobných, dodacích a prípadne aj ostatných zmluvných a organizačných podmienok špecifikovaných v objednávke.
2.2. Po odoslaní objednávky kupujúci obdrží na svoju e-mailovú adresu oznámenie o prijatí objednávky. V oznámení o prijatí informuje predávajúci kupujúceho o názve a špecifikácii tovaru, jeho konečnú cenu, spôsob, podmienky a možnosti doručenia tovaru a platby, údaj o predpokladanej lehote doručenia tovaru a adresu miesta doručenia tovaru.
2.3. V prípade nedoručenia oznámenia o prijatí objednávky do 24 hodín má kupujúci povinnosť kontaktovať predávajúceho e-mailom.
2.4. Predávajúci informuje kupujúceho o stave spracovania objednávky e-mailovými správami.
2.5. Objednávka sa stáva platnou spätným e-mailovým potvrdením zo strany kupujúceho.


3. Povinnosti predávajúceho


3.1. Predávajúci sa uzavretím kúpnej zmluvy (t. zn. potvrdením objednávky) zaväzuje, že pod podmienkou predchádzajúcej riadnej úhrady kúpnej ceny a sprievodných služieb v zmysle objednávky kupujúceho a týchto obchodných a reklamačných podmienok kupujúcemu dodá:

  • Tovar v druhu, množstve, akosti, v dodacej lehote, na zvolenú adresu doručenia, za cenu a všetkých ostatných podmienok špecifikovaných v akceptovanej objednávke,

  • Tovar, ktorý bude vhodne zabalený, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy,

  • Platný daňový doklad - faktúru v elektronickej forme zaslanú e-mailom.

3.2. Predávajúci nezodpovedá za:

  • Oneskorené dodanie tovaru zavinené poštou alebo kuriérskou službou.

  • Oneskorené dodanie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa.

  • Za poškodenie zásielky zavinené poštou, kuriérskou alebo inou doručovacou službou.

  • Prípadné nedodanie alebo neskoré dodanie tovaru, ku ktorému došlo vinou výrobcu (dodávateľa) alebo iných nepredvídateľných prekážok.

3.3. V prípade, ak objednaný tovar nie je dostupný, predávajúci je povinný informovať kupujúceho o tejto skutočnosti. Kupujúci je na základe tejto skutočnosti oprávnený odstúpiť od zmluvy, prípadne na základe dohody s predávajúcim upraviť objednávku.

3.4. Uzavretá kúpna zmluva sa bez ďalšieho ruší v prípade, ak kupujúci nesplní svoju povinnosť na úhradu kúpnej ceny v lehote stanovenej v procese zadávania objednávky (platobné podmienky), resp. v lehote uvedenej v akceptácii objednávky (t. j. potvrdzujúci email predávajúceho po odoslaní objednávky kupujúcim).


4. Povinnosti kupujúceho


4.1. Kupujúci je povinný:

  • Pravdivo a úplne vyplniť objednávkový formulár na webe predávajúceho a poskytnúť predávajúcemu presné a správne údaje (vyžadované objednávkovým formulárom) potrebné na uzavretie kúpnej zmluvy v zmysle objednávky,

  • Potvrdiť spätným e-mailom objednávku,

  • Objednaný tovar prevziať, skontrolovať neporušenosť obalov a v prípade akýchkoľvek závad predávajúceho bezodkladne kontaktovať a informovať ho o zistených nedostatkoch.

  • Zaplatiť za tovar kúpnu cenu vo výške a v zmysle platobných podmienok platných v deň potvrdenia objednávky a zaplatiť cenu za doručenie tovaru (prípadne za iné sprievodné služby vzťahujúce sa k dodávke).

4.2. V prípade, ak kupujúci zvolí platbu prevodom na účet a neuhradí sumu uvedenú v potvrdenej objednávke do 14 dní odo dňa potvrdenia objednávky, kúpna zmluva sa bez ďalšieho jednania ruší.

4.3. V prípade, ak si kupujúci tovar neprevezme (na základe potvrdenej objednávky), predávajúci si vyhradzuje právo uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody.

4.4. Kupujúci akceptuje daňový doklad (faktúru) v elektronickej forme s doručovaním e-mailom na adresu uvedenú pri objednávke.

4.5. Pri všetkých platobných variantoch s výnimkou platby na dobierku platí, že platbu za objednávku je kupujúci povinný zaplatiť formou preddavku. Povinnosť na zaplatenie preddavku sa považuje za splnenú v momente pripísania finančných prostriedkov na náš bankový účet.


5. Cena tovaru


5.1. Ceny uvedené v internetovom obchode sú konečné vrátane DPH. Zmena cien je vyhradená. Pri objednaní tovaru platí vždy cena, ktorá bola uvedená v momente vykonania objednávky a v rekapitulačnom e-maily.

5.2. Dokladom o predaji je elektronická faktúra, ktorá slúži zároveň ako dodací a záručný list. K cene tovaru je pripočítané poštovné podľa zvoleného druhu dopravy tovaru.



6. Ochrania súkromia a osobných údajov


6.1. Ďalšie informácie o ochrane súkromia a osobných údajov nájdete v sekcii Ochrana súkromia.

6.2. Internetový obchod www.waxking.sk vyžaduje špecifické osobné údaje a špecifický spôsob spracúvania, ktorý dopĺňa body z dokumentu Ochrana súkromia:

  • Osobné údaje spracúvame za účelom prevádzky internetového obchodu podľa platných zákonov SR a priamo aplikovateľnej legislatívy EÚ (najmä všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov, resp. GDPR a ostatných príslušných legislatívnych aktov). K vybaveniu objednávky v našom eshope Vám potrebujeme potvrdiť objednávku, vystaviť daňový doklad (faktúru) a samozrejme doručiť tovar do Vašich rúk. O stave Vašej objednávky Vás chceme informovať. Nikdy nebudeme vyžadovať osobné údaje, ktoré sú nad rámec uvedeného rozsahu informácií.

  • Pre potvrdenie a prijatie objednávky potrebujeme od Vás kontaktné údaje vo forme emailovej adresy a telefónneho čísla. Na vystavenie daňového dokladu (faktúry) potrebujeme Vaše meno a priezvisko a Vašu adresu. V prípade ak ide o právnickú osobu potrebujeme vaše Obchodné meno, adresu sídla, IČO, DIČ a kontaktnú osobu, ktorá je oprávnená prevziať tovar. Pri doručení si prosím pripravte doklad totožnosti aby Vás, prípadne osobu preberajúcu zásielku, mohol pracovník kuriérskej služby bez problémov identifikovať.

  • Vaše osobné údaje uchovávame aj po realizácii objednávky pre potreby evidencie objednávok, účtovníctva a riešenia prípadných reklamácií po dobu vyžadovanú zákonom.

  • Kupujúci vyhlasuje, že súhlasí v zmysle zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov, aby predávajúci spracoval a uschovával jeho osobné údaje, najmä tie, ktoré sú uvedené vyššie a/alebo ktoré sú potrebné pri činnosti predávajúceho a spracovával ich vo všetkých svojich informačných systémoch.

  • Vaše osobné údaje môžu byť poskytnuté nasledujúcim tretím stranám výlučne pre účely potrebné pre vybavenie objednávky, prípadne reklamácie:

6.3. Michalička Consulting S s.r.o. nemá prístup k číslu platobnej karty alebo iným platobným údajom, ktoré zákazník zadá na stránkach platobných portálov pri platbe za objednávku.


7. Riešenie sporov


7.1. Nakupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so sťažnosťou, podnetom alebo žiadosťou o nápravu (e-mailom na info@waxking.sk) ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu, objednávku, alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z.

7.2. Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom európskej platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na stránke Riešenie sporov online: Nová platforma pre spotrebiteľov a obchodníkov (europa.eu).

7.3. Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.

Základné ustanovenia


Tieto obchodné podmienky upravujú vzťahy medzi zmluvnými stranami pri uzatvorení kúpnej zmluvy medzi predávajúcim –  "Michalička Consulting s.r.o., Karpatské námestie 7770/10A, 831 06 Bratislava - Rača, IČO: 54298792, IČ DPH: SK2121631556" (ďalej len "predávajúci") a kupujúcim. Predmetom zmluvy je kúpa a predaj tovaru na webovej stránke internetového obchodu predávajúceho, www.waxking.sk (ďalej len "internetová stránka predávajúceho" alebo "web predávajúceho"). 


Orgán dozoru

Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj
Bajkalská 21/A, P. O. BOX č. 5, 820 07  Bratislava   
Odbor výkonu dozoru
ba@soi.sk
tel. č. 02/58 27 21 72, 02/58 27 21 04
fax č. 02/58 27 21 70

1.1. Obchodné podmienky a reklamačné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy. Súčasťou zmluvy sú obchodné a reklamačné podmienky platné v deň uzatvorenia zmluvy.
1.2. Obchodné podmienky sa riadia platnými zákonmi SR.


2. Spôsob uzatvorenia kúpnej zmluvy (objednávanie tovaru)


2.1. Návrh na uzatvorenie kúpnej zmluvy (ďalej len: "objednávka") zasiela kupujúci predávajúcemu vo forme vyplneného objednávkového formulára na internetovej stránke predávajúceho. Zaslaním objednávky kupujúci slobodne a vážne vyjadruje svoj návrh predávajúcemu uzavrieť za podmienok špecifikovaných v obchodných a reklamačných podmienkach predávajúceho kúpnu zmluvu na tovar špecifikovaný v objednávke, a to za cenových, platobných, dodacích a prípadne aj ostatných zmluvných a organizačných podmienok špecifikovaných v objednávke.
2.2. Po odoslaní objednávky kupujúci obdrží na svoju e-mailovú adresu oznámenie o prijatí objednávky. V oznámení o prijatí informuje predávajúci kupujúceho o názve a špecifikácii tovaru, jeho konečnú cenu, spôsob, podmienky a možnosti doručenia tovaru a platby, údaj o predpokladanej lehote doručenia tovaru a adresu miesta doručenia tovaru.
2.3. V prípade nedoručenia oznámenia o prijatí objednávky do 24 hodín má kupujúci povinnosť kontaktovať predávajúceho e-mailom.
2.4. Predávajúci informuje kupujúceho o stave spracovania objednávky e-mailovými správami.
2.5. Objednávka sa stáva platnou spätným e-mailovým potvrdením zo strany kupujúceho.


3. Povinnosti predávajúceho


3.1. Predávajúci sa uzavretím kúpnej zmluvy (t. zn. potvrdením objednávky) zaväzuje, že pod podmienkou predchádzajúcej riadnej úhrady kúpnej ceny a sprievodných služieb v zmysle objednávky kupujúceho a týchto obchodných a reklamačných podmienok kupujúcemu dodá:

  • Tovar v druhu, množstve, akosti, v dodacej lehote, na zvolenú adresu doručenia, za cenu a všetkých ostatných podmienok špecifikovaných v akceptovanej objednávke,

  • Tovar, ktorý bude vhodne zabalený, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy,

  • Platný daňový doklad - faktúru v elektronickej forme zaslanú e-mailom.

3.2. Predávajúci nezodpovedá za:

  • Oneskorené dodanie tovaru zavinené poštou alebo kuriérskou službou.

  • Oneskorené dodanie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa.

  • Za poškodenie zásielky zavinené poštou, kuriérskou alebo inou doručovacou službou.

  • Prípadné nedodanie alebo neskoré dodanie tovaru, ku ktorému došlo vinou výrobcu (dodávateľa) alebo iných nepredvídateľných prekážok.

3.3. V prípade, ak objednaný tovar nie je dostupný, predávajúci je povinný informovať kupujúceho o tejto skutočnosti. Kupujúci je na základe tejto skutočnosti oprávnený odstúpiť od zmluvy, prípadne na základe dohody s predávajúcim upraviť objednávku.

3.4. Uzavretá kúpna zmluva sa bez ďalšieho ruší v prípade, ak kupujúci nesplní svoju povinnosť na úhradu kúpnej ceny v lehote stanovenej v procese zadávania objednávky (platobné podmienky), resp. v lehote uvedenej v akceptácii objednávky (t. j. potvrdzujúci email predávajúceho po odoslaní objednávky kupujúcim).


4. Povinnosti kupujúceho


4.1. Kupujúci je povinný:

  • Pravdivo a úplne vyplniť objednávkový formulár na webe predávajúceho a poskytnúť predávajúcemu presné a správne údaje (vyžadované objednávkovým formulárom) potrebné na uzavretie kúpnej zmluvy v zmysle objednávky,

  • Potvrdiť spätným e-mailom objednávku,

  • Objednaný tovar prevziať, skontrolovať neporušenosť obalov a v prípade akýchkoľvek závad predávajúceho bezodkladne kontaktovať a informovať ho o zistených nedostatkoch.

  • Zaplatiť za tovar kúpnu cenu vo výške a v zmysle platobných podmienok platných v deň potvrdenia objednávky a zaplatiť cenu za doručenie tovaru (prípadne za iné sprievodné služby vzťahujúce sa k dodávke).

4.2. V prípade, ak kupujúci zvolí platbu prevodom na účet a neuhradí sumu uvedenú v potvrdenej objednávke do 14 dní odo dňa potvrdenia objednávky, kúpna zmluva sa bez ďalšieho jednania ruší.

4.3. V prípade, ak si kupujúci tovar neprevezme (na základe potvrdenej objednávky), predávajúci si vyhradzuje právo uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody.

4.4. Kupujúci akceptuje daňový doklad (faktúru) v elektronickej forme s doručovaním e-mailom na adresu uvedenú pri objednávke.

4.5. Pri všetkých platobných variantoch s výnimkou platby na dobierku platí, že platbu za objednávku je kupujúci povinný zaplatiť formou preddavku. Povinnosť na zaplatenie preddavku sa považuje za splnenú v momente pripísania finančných prostriedkov na náš bankový účet.


5. Cena tovaru


5.1. Ceny uvedené v internetovom obchode sú konečné vrátane DPH. Zmena cien je vyhradená. Pri objednaní tovaru platí vždy cena, ktorá bola uvedená v momente vykonania objednávky a v rekapitulačnom e-maily.

5.2. Dokladom o predaji je elektronická faktúra, ktorá slúži zároveň ako dodací a záručný list. K cene tovaru je pripočítané poštovné podľa zvoleného druhu dopravy tovaru.



6. Ochrania súkromia a osobných údajov


6.1. Ďalšie informácie o ochrane súkromia a osobných údajov nájdete v sekcii Ochrana súkromia.

6.2. Internetový obchod www.waxking.sk vyžaduje špecifické osobné údaje a špecifický spôsob spracúvania, ktorý dopĺňa body z dokumentu Ochrana súkromia:

  • Osobné údaje spracúvame za účelom prevádzky internetového obchodu podľa platných zákonov SR a priamo aplikovateľnej legislatívy EÚ (najmä všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov, resp. GDPR a ostatných príslušných legislatívnych aktov). K vybaveniu objednávky v našom eshope Vám potrebujeme potvrdiť objednávku, vystaviť daňový doklad (faktúru) a samozrejme doručiť tovar do Vašich rúk. O stave Vašej objednávky Vás chceme informovať. Nikdy nebudeme vyžadovať osobné údaje, ktoré sú nad rámec uvedeného rozsahu informácií.

  • Pre potvrdenie a prijatie objednávky potrebujeme od Vás kontaktné údaje vo forme emailovej adresy a telefónneho čísla. Na vystavenie daňového dokladu (faktúry) potrebujeme Vaše meno a priezvisko a Vašu adresu. V prípade ak ide o právnickú osobu potrebujeme vaše Obchodné meno, adresu sídla, IČO, DIČ a kontaktnú osobu, ktorá je oprávnená prevziať tovar. Pri doručení si prosím pripravte doklad totožnosti aby Vás, prípadne osobu preberajúcu zásielku, mohol pracovník kuriérskej služby bez problémov identifikovať.

  • Vaše osobné údaje uchovávame aj po realizácii objednávky pre potreby evidencie objednávok, účtovníctva a riešenia prípadných reklamácií po dobu vyžadovanú zákonom.

  • Kupujúci vyhlasuje, že súhlasí v zmysle zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov, aby predávajúci spracoval a uschovával jeho osobné údaje, najmä tie, ktoré sú uvedené vyššie a/alebo ktoré sú potrebné pri činnosti predávajúceho a spracovával ich vo všetkých svojich informačných systémoch.

  • Vaše osobné údaje môžu byť poskytnuté nasledujúcim tretím stranám výlučne pre účely potrebné pre vybavenie objednávky, prípadne reklamácie:

6.3. Michalička Consulting S s.r.o. nemá prístup k číslu platobnej karty alebo iným platobným údajom, ktoré zákazník zadá na stránkach platobných portálov pri platbe za objednávku.


7. Riešenie sporov


7.1. Nakupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so sťažnosťou, podnetom alebo žiadosťou o nápravu (e-mailom na info@waxking.sk) ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu, objednávku, alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z.

7.2. Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom európskej platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na stránke Riešenie sporov online: Nová platforma pre spotrebiteľov a obchodníkov (europa.eu).

7.3. Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.

Základné ustanovenia


Tieto obchodné podmienky upravujú vzťahy medzi zmluvnými stranami pri uzatvorení kúpnej zmluvy medzi predávajúcim –  "Michalička Consulting s.r.o., Karpatské námestie 7770/10A, 831 06 Bratislava - Rača, IČO: 54298792, IČ DPH: SK2121631556" (ďalej len "predávajúci") a kupujúcim. Predmetom zmluvy je kúpa a predaj tovaru na webovej stránke internetového obchodu predávajúceho, www.waxking.sk (ďalej len "internetová stránka predávajúceho" alebo "web predávajúceho"). 


Orgán dozoru

Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj
Bajkalská 21/A, P. O. BOX č. 5, 820 07  Bratislava   
Odbor výkonu dozoru
ba@soi.sk
tel. č. 02/58 27 21 72, 02/58 27 21 04
fax č. 02/58 27 21 70

1.1. Obchodné podmienky a reklamačné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy. Súčasťou zmluvy sú obchodné a reklamačné podmienky platné v deň uzatvorenia zmluvy.
1.2. Obchodné podmienky sa riadia platnými zákonmi SR.


2. Spôsob uzatvorenia kúpnej zmluvy (objednávanie tovaru)


2.1. Návrh na uzatvorenie kúpnej zmluvy (ďalej len: "objednávka") zasiela kupujúci predávajúcemu vo forme vyplneného objednávkového formulára na internetovej stránke predávajúceho. Zaslaním objednávky kupujúci slobodne a vážne vyjadruje svoj návrh predávajúcemu uzavrieť za podmienok špecifikovaných v obchodných a reklamačných podmienkach predávajúceho kúpnu zmluvu na tovar špecifikovaný v objednávke, a to za cenových, platobných, dodacích a prípadne aj ostatných zmluvných a organizačných podmienok špecifikovaných v objednávke.
2.2. Po odoslaní objednávky kupujúci obdrží na svoju e-mailovú adresu oznámenie o prijatí objednávky. V oznámení o prijatí informuje predávajúci kupujúceho o názve a špecifikácii tovaru, jeho konečnú cenu, spôsob, podmienky a možnosti doručenia tovaru a platby, údaj o predpokladanej lehote doručenia tovaru a adresu miesta doručenia tovaru.
2.3. V prípade nedoručenia oznámenia o prijatí objednávky do 24 hodín má kupujúci povinnosť kontaktovať predávajúceho e-mailom.
2.4. Predávajúci informuje kupujúceho o stave spracovania objednávky e-mailovými správami.
2.5. Objednávka sa stáva platnou spätným e-mailovým potvrdením zo strany kupujúceho.


3. Povinnosti predávajúceho


3.1. Predávajúci sa uzavretím kúpnej zmluvy (t. zn. potvrdením objednávky) zaväzuje, že pod podmienkou predchádzajúcej riadnej úhrady kúpnej ceny a sprievodných služieb v zmysle objednávky kupujúceho a týchto obchodných a reklamačných podmienok kupujúcemu dodá:

  • Tovar v druhu, množstve, akosti, v dodacej lehote, na zvolenú adresu doručenia, za cenu a všetkých ostatných podmienok špecifikovaných v akceptovanej objednávke,

  • Tovar, ktorý bude vhodne zabalený, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy,

  • Platný daňový doklad - faktúru v elektronickej forme zaslanú e-mailom.

3.2. Predávajúci nezodpovedá za:

  • Oneskorené dodanie tovaru zavinené poštou alebo kuriérskou službou.

  • Oneskorené dodanie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa.

  • Za poškodenie zásielky zavinené poštou, kuriérskou alebo inou doručovacou službou.

  • Prípadné nedodanie alebo neskoré dodanie tovaru, ku ktorému došlo vinou výrobcu (dodávateľa) alebo iných nepredvídateľných prekážok.

3.3. V prípade, ak objednaný tovar nie je dostupný, predávajúci je povinný informovať kupujúceho o tejto skutočnosti. Kupujúci je na základe tejto skutočnosti oprávnený odstúpiť od zmluvy, prípadne na základe dohody s predávajúcim upraviť objednávku.

3.4. Uzavretá kúpna zmluva sa bez ďalšieho ruší v prípade, ak kupujúci nesplní svoju povinnosť na úhradu kúpnej ceny v lehote stanovenej v procese zadávania objednávky (platobné podmienky), resp. v lehote uvedenej v akceptácii objednávky (t. j. potvrdzujúci email predávajúceho po odoslaní objednávky kupujúcim).


4. Povinnosti kupujúceho


4.1. Kupujúci je povinný:

  • Pravdivo a úplne vyplniť objednávkový formulár na webe predávajúceho a poskytnúť predávajúcemu presné a správne údaje (vyžadované objednávkovým formulárom) potrebné na uzavretie kúpnej zmluvy v zmysle objednávky,

  • Potvrdiť spätným e-mailom objednávku,

  • Objednaný tovar prevziať, skontrolovať neporušenosť obalov a v prípade akýchkoľvek závad predávajúceho bezodkladne kontaktovať a informovať ho o zistených nedostatkoch.

  • Zaplatiť za tovar kúpnu cenu vo výške a v zmysle platobných podmienok platných v deň potvrdenia objednávky a zaplatiť cenu za doručenie tovaru (prípadne za iné sprievodné služby vzťahujúce sa k dodávke).

4.2. V prípade, ak kupujúci zvolí platbu prevodom na účet a neuhradí sumu uvedenú v potvrdenej objednávke do 14 dní odo dňa potvrdenia objednávky, kúpna zmluva sa bez ďalšieho jednania ruší.

4.3. V prípade, ak si kupujúci tovar neprevezme (na základe potvrdenej objednávky), predávajúci si vyhradzuje právo uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody.

4.4. Kupujúci akceptuje daňový doklad (faktúru) v elektronickej forme s doručovaním e-mailom na adresu uvedenú pri objednávke.

4.5. Pri všetkých platobných variantoch s výnimkou platby na dobierku platí, že platbu za objednávku je kupujúci povinný zaplatiť formou preddavku. Povinnosť na zaplatenie preddavku sa považuje za splnenú v momente pripísania finančných prostriedkov na náš bankový účet.


5. Cena tovaru


5.1. Ceny uvedené v internetovom obchode sú konečné vrátane DPH. Zmena cien je vyhradená. Pri objednaní tovaru platí vždy cena, ktorá bola uvedená v momente vykonania objednávky a v rekapitulačnom e-maily.

5.2. Dokladom o predaji je elektronická faktúra, ktorá slúži zároveň ako dodací a záručný list. K cene tovaru je pripočítané poštovné podľa zvoleného druhu dopravy tovaru.



6. Ochrania súkromia a osobných údajov


6.1. Ďalšie informácie o ochrane súkromia a osobných údajov nájdete v sekcii Ochrana súkromia.

6.2. Internetový obchod www.waxking.sk vyžaduje špecifické osobné údaje a špecifický spôsob spracúvania, ktorý dopĺňa body z dokumentu Ochrana súkromia:

  • Osobné údaje spracúvame za účelom prevádzky internetového obchodu podľa platných zákonov SR a priamo aplikovateľnej legislatívy EÚ (najmä všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov, resp. GDPR a ostatných príslušných legislatívnych aktov). K vybaveniu objednávky v našom eshope Vám potrebujeme potvrdiť objednávku, vystaviť daňový doklad (faktúru) a samozrejme doručiť tovar do Vašich rúk. O stave Vašej objednávky Vás chceme informovať. Nikdy nebudeme vyžadovať osobné údaje, ktoré sú nad rámec uvedeného rozsahu informácií.

  • Pre potvrdenie a prijatie objednávky potrebujeme od Vás kontaktné údaje vo forme emailovej adresy a telefónneho čísla. Na vystavenie daňového dokladu (faktúry) potrebujeme Vaše meno a priezvisko a Vašu adresu. V prípade ak ide o právnickú osobu potrebujeme vaše Obchodné meno, adresu sídla, IČO, DIČ a kontaktnú osobu, ktorá je oprávnená prevziať tovar. Pri doručení si prosím pripravte doklad totožnosti aby Vás, prípadne osobu preberajúcu zásielku, mohol pracovník kuriérskej služby bez problémov identifikovať.

  • Vaše osobné údaje uchovávame aj po realizácii objednávky pre potreby evidencie objednávok, účtovníctva a riešenia prípadných reklamácií po dobu vyžadovanú zákonom.

  • Kupujúci vyhlasuje, že súhlasí v zmysle zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov, aby predávajúci spracoval a uschovával jeho osobné údaje, najmä tie, ktoré sú uvedené vyššie a/alebo ktoré sú potrebné pri činnosti predávajúceho a spracovával ich vo všetkých svojich informačných systémoch.

  • Vaše osobné údaje môžu byť poskytnuté nasledujúcim tretím stranám výlučne pre účely potrebné pre vybavenie objednávky, prípadne reklamácie:

6.3. Michalička Consulting S s.r.o. nemá prístup k číslu platobnej karty alebo iným platobným údajom, ktoré zákazník zadá na stránkach platobných portálov pri platbe za objednávku.


7. Riešenie sporov


7.1. Nakupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so sťažnosťou, podnetom alebo žiadosťou o nápravu (e-mailom na info@waxking.sk) ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu, objednávku, alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z.

7.2. Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom európskej platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na stránke Riešenie sporov online: Nová platforma pre spotrebiteľov a obchodníkov (europa.eu).

7.3. Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.

Copyright © 2024 Waxking

Copyright © 2024 Waxking

Copyright © 2024 Waxking

Copyright © 2024 Waxking